SAMMA RUBRIK??

Justins rubrik står det: "Jag vill ha en tjej som får mig att skratta"
Tagen av min webkamera, gammal Julia tidning.
Codys rubrik:" Jag vill ha en tjej som får mig att skratta"
Tagen av min webkamera, inte lika gammal som Julia tidningen, men en ganska gammal tidning från Frida.
vad tycker ni om detta? Ni kanske tycker att  det är väl inte så konstigt.
Men jag tycker det är jättekonstigt!! Först hittas han på Youtube precis som Justin, han gillar/gillat Selena som Justin gör, samma rubrik som Justin, i musikvideon iyiyi så cyklar dem i början och det gör dem i justins one time musikvideo. Inte i början men när han skickat sms till massa att dem ska komma till han typ.
Detta gillas i alla fall inte av mig.
P.s förlåt att det är spegelvänt D.s

Kommentarer
Anonym

dom åker skateboard i båda musikvideorna också.



2011-06-26 @ 20:50:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback