Utomlands

Hejhej!
Som ni kanske märkt så har jag eller Emmy bloggat på några dagar.
Men hon åkte utomlands den 6 augusti och kommer hem om 3 dagar ungefär. Jag har varit i spanien från den 13 augusti till ja, idag då 17 augusti. Kom faktiskt precis hem från flygplatsen.
Men nu kör jag ensam i några dagar och så kommer Emmy in igen när hon kommit hem. Men jag förstår om hon är ganska trött, men hon gör lite som hon vill när hon kommer hem, vill hon blogga med en gång eller väntar hon i kanske 2-3 dagar för att komma tillbaka.
Skolan börjar för mig i alla fall på måndag. Men jag ska försöka med lika mycket bloggning som innan.
Ja, då har vi gått igenom det, då kör vi på med en gång.
Byebye, see ya!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback