Justin Bieber: "Fansens kärlek är inte äkta"

 

Håller Justin Bieber på att göra slut med sina fans? Han sågs nyligen hånglamed nya flirten Jasmine Villegas och i en färsk intervju förklarar han att han inte längre litar på att fansens kärlek är äkta.

— Det är inte äkta kärlek. Man kan alltid säga att det är det, men det är inte sant. De vet inte vem jag är, säger Justin till Daily Mail.

Allting har gått väldigt fort för 16-åringen. På bara ett par år har sångaren blivit en världskändis och fram tills nyligen såg han ut att njuta av varje sekund, men så kom rapporterna om att han hade kollapsat av utmattningoch tvingats ställa in en konsert i New York som resultat.

Själv säger Justin att han ser både positivt och negativt på sitt liv.

— Det går upp och ner. Mamma är väldigt stolt. Pappa saknar mig, vi hinner inte träffas särskilt ofta. Men man måste följa sina drömmar. När jag var yngre så hade min mamma sitt jobb och hon kunde inte vara med mig. Jag hatade hennes jobb, men vi behövde pengar.

”Baby”-sångaren medger också att han känner sig ensam när han är ute på turné.

— Ja, jag känner mig ensam. Jag vill hänga med mina vänner, men jag måste ha säkerhetsvakter med mig. Jag ska i alla fall ta med mig min hund på turnén om ett par veckor.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback