Sean Kingston tackade Justin för att vara "lojal vän"

Justin antecknade en speciellt budskap för Kingston förra helgen, vilketvisade sig Sean Kingston under en intervju en MTV speciell på tisdag(02Aug11). Kingston tillbringade nästan en månad på sjukhuset återhämta sig från sina skador från jet ski olycka den 11 maj.
I den särskilda videoklippet, Justin säger, "Jag vill bara säga vad som är uppSean, jag är glad att du är bra. Jag hade kul att umgås med dig i Miami och det finns mycket mer minnen att komma. "
Sean Kingston erkänner att han är tacksam att ha en sådan "lojal vän" iBieber.
Han säger: "Det är min lil 'bro människa ... jag ser att han är en lojal vän. För mig att vara i en liv eller död situation som den och sedan för mig att komma ut på sjukhuset och vet att han ringer min mamma och kallade min chef, att ringa alla frågar hur jag gör, ser jag att han är en stor vän; en stor, verkligperson på hjärtat ". (källa: Kypost)
- Lina

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback