NY DESIGN !

Hej!
Ni kanske ser att jag har ändrat lite saker, eller jag har bara ändrat bakgrunden på rubriken, den var rosa jag tyckte inte att det var en så bra färg.
Kanske ska ändra hela bakgrunden blå. Men vet inte kanske grön eller lila. Vad tycker ni? kom med förslag!
Jag har även ändrat menyn, där var det också rosa bakgrund på rubirkerna. Men jag ska även ändra färgen på meny texten.
Har faktiskt funderat på att ändra alltihop, men kanske inte headern, utan allt annat.
Mycket mer bloggläsare får jag säga!
Hörs senare!

P.s Om det är så att du kanske är sugen på att skriva på den här bloggen, mejla mig: [email protected] D.s

Kommentarer
Paulina

Vädigt fin design får jag säga, men med dom ändringarna blir den nog perfekt, lite mer fär kasnke, den är ju typ helt vit, så kanske blå eller lila :D



2011-04-18 @ 12:11:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback