Justin Bieber Sier: For å være forelsket, må jeg ...

Hei Folkens ;*




Norsk:


Sangsensasjonen har begynt å veie sine ord med omhu.

 

Er han singel eller er han ikke? Dagens twittermeldinger gir egentlig ikke hele sannheten. Foto
Er han singel eller er han ikke? Dagens twittermeldinger gir egentlig ikke hele sannheten.


Justin Bieber (16) har nok en gang overbevist tilhengerne sine at han kan forelske seg i en av dem.

Men den uhyre populære popsensasjonen, som for ikke lenge siden ble fotografert mens han klina med "Baby"-medspilleren Jasmine i baksetet av en bil, har nå innsett at han bør være forsiktig med hva han sier til mediene.

Det er ikke lenge siden MTV News fikk Justin til å avsløre at han faktisk dater om dagen, men at han "ikke bare kan ha én jente om gangen".

Så det er kanskje ikke rart at han føler behov for å rydde opp i ryktene litt mens han er på ferie i Sør-Afrika?

- Noen ganger våkner du, går online og ser ordene dine vridd eller isolert fra sin kontekst. Det er frustrerende, innrømmer sjarmøren på sin personlige Twitterside i dag (27. september).

- Du blir forsiktig. Noen ganger vet du bare ikke hvem du kan stole på. Du sier en ting til noen og så kommer det ut helt annerledes, forklarer tenåringsidolet og setter sin lit til mikrobloggsiden.

- Det er derfor jeg liker Twitter. Jeg kan si det som det er, uten at noen snur og vender på det.

Sannheten er...

- Så folket vil vite hvor landet ligger. Jeg og fansen min elsker hverandre. Men for å være forelsket i noen, må du bli kjent med de personlig, understreker sjarmøren.

- Jeg blir spurt hele tiden om jeg noensinne kunne tenkt meg å date en fan og svaret mitt er at jeg vil date enhver jeg forelsket meg i - og ja, det kan være en fan, legger han til.

Hitmakerens nye musikkvideo til låta "U Smile" har premiere torsdag 30. september.







Svensk  ( oversetta på google )



Hi folks, *


Singing känsla har börjat väga sina ord noga.


Är han singel eller är han inte? Dagens twitter-inlägg egentligen inte ger hela sanningen.


Justin Bieber (16) har än en gång övertygat sina anhängare att han kan bli kär i en av dem.

Men den omåttligt populära popsensasjonen, som för inte så länge sedan när han blev fotograferad hångla med "Baby" lagkamrat Jasmine i baksätet på en bil, har nu insett att han bör vara försiktig med vad han säger till medierna.

Det är inte länge sedan MTV News fick Justin att avslöja att han faktiskt dejtar en dag, men att han "kan inte bara ha en tjej på en gång."

Så det är kanske inte förvånande att han känner ett behov av att klara upp de rykten lite medan han är på semester i Sydafrika?

- Ibland vaknar, gå online och se dina ord vridna eller isolerat från sitt sammanhang. Det är frustrerande ", medger heartthrob på hans personliga Twitter sida idag (september 27).

- Du kommer att vara försiktig. Ibland kan du bara inte vet vem du kan lita på. Du säger en sak till någon och sedan kommer ut helt olika, förklarar tonårsidol och sätta sin tillit till mikro-blogg.

- Det är därför jag gillar Twitter. Jag kan säga som det är, utan vrider och vänder det.

Sanningen är ...

- Så folk vill veta var fastigheten är belägen. Jag och mina fans kärlek. Men att vara kär i någon måste du bli bekant med personlig stress heartthrob.

- Jag frågade hela tiden om jag kunde någonsin föreställa hittills en fläkt och mitt svar är att jag skulle dagen någon jag blev kär i - och ja, kan det vara en fläkt, tillägger han.

Hitmakerens ny musik video till låten "U Smile" har premiär torsdagen den 30 September.







Hva syns du om det han sa ?
Vil du være hans kjæreste ?








Kommentarer
Ozygirlza

Ja, men han sa jo egentlig ikke noe om det var sant at han var sammen med henne, selv om de fleste sikkert har fått med seg at han bare gjemte seg for kameraene ;p

Ja, kanskje det, måtte jo såklart ha kjent han først! :D<3



Blogg: http://ozy.blogg.no
2010-09-27 @ 19:36:44




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback